Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Wed 24 Nov 2010 - 11:51:55 MET

W dniu 2010-11-24 11:07, Przemysław Ryk pisze:

> "informatyk pingował ten serwer i też jest OK"

Zawsze takie stwierdzenie źle brzmi ;) Ja widuję "informatyków" co
pingują... ale adres własnej karty sieciowej, a bramę domyślną ustawiają
na adres sieci. I też było "ok". Dlatego bez precyzyjnego opisania
co,jak i skąd pingował, można swobodnie przyjąć że nie jest "ok".

> "wchodzę w przeglądarkę na stronę firmową www.firma.corp/owa/ i loguję na
> konto pocztowe wszystko działa

Bez kontekstu skąd się logował na tą stronę to nic nie daje taka
informacja....

> wchodzę do microsoft outlook 2003 pokazuje komunikat brak połaczenia
> ANULUJ/PRÓBUJ PONOWNIE/TRYB OFFLINE"

To też nic nie mówi. Pytania do szklanej kuli, niestety :(

> Jak najbardziej masz rację, aby to też posprawdzać.

Koniecznie, krok po kroku, notując wnioski i wyniki poleceń.