Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Kakalak <KK_at_onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 19:52:57 MET

> Nawet nie wiedziałem, że Outlook Express potrafi z Exchange gadać.

na kompie był tylko OE, skrzynka działała na pop3 express sygnalizował coś w
stylu brak połączenia ale dawałem spróbuj ponownie i poczta się ściągała,
póżniej zmienili konta firmowe tylko z exchange i pop3 całkowicie przestało
działać

> Jeżeli wykluczasz błąd konfiguracji klienta - zarówno MS Outlooka 2003,
> jak
> i Outlook Express - to coś komunikację blokować musi. Pytanie - jakie
> zmiany
> nastąpiły w momencie, kiedy przestało działać? Wcześniej miałeś starszą
> wersję Office'a i komunikacja była, potem nastąpiła przesiadka na Office
> 2003 i Outlook (zarówno "duży", jak i OE) odmówił posłuszeństwa?

na 100% wykluczam błędną konfigurację MSO i OE bo oba programy na
identycznym kompie obok, identycznie przeze mnie konfigurowane działają

co sprawdzić co blokuje komunikację bo to sytem win2000NT w którym jestem
raczej zielony

wyglądało to tak że pewnego dnia przyszedł informatyk i zainstalował
MSO2003, od pierwszej instalacji nie działała na nim poczta bo nie było
połączenia

jest pewien procent szans że coś zaczęło się psuć w momencie (jakiś rok
temu) zainstalowania przeze mnie mojego prywatnego BlueTootha i sterowników
do niego ale po odinstalowaniu go nic nie pomogło, informatyk odinstalował
wszystko co tylko się dało i nadal MSO2003 nie działa