Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 18:47:33 MET

Dnia Tue, 23 Nov 2010 17:05:59 +0100, Kakalak napisał(a):

> jest ale informatyk go odinstalował i to nie pomogło

Czyli najwyraźniej antywirus nie bruździł.

> hmm, właśnie też szukam ale win2000 nijak niepodobny do XP którego używam w
> domu i nie wiem gdzie tam jest jakiś firewall i wyjątki

Widnows 2000 wbudowanego firewalla nie ma. Zastanawiałem się, czy nie masz
jakiegoś dodatkowego programu tego typu doinstalowanego.

> nie wiem sprawdze ale MSOutkok 2003 świeżutko zainstalowany,

Czyli jeżeli od początku był problem z komunikacją z Exchange, to pobrać
wiadomości na dysk nie dał rady.

> dotychczas używałem outlokexpressa i też były problemy

Nawet nie wiedziałem, że Outlook Express potrafi z Exchange gadać.

> dziękuję i posprawdzam

Jeżeli wykluczasz błąd konfiguracji klienta - zarówno MS Outlooka 2003, jak
i Outlook Express - to coś komunikację blokować musi. Pytanie - jakie zmiany
nastąpiły w momencie, kiedy przestało działać? Wcześniej miałeś starszą
wersję Office'a i komunikacja była, potem nastąpiła przesiadka na Office
2003 i Outlook (zarówno "duży", jak i OE) odmówił posłuszeństwa?

[ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]