Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Kakalak <KK_at_onet.pl>
Data: Tue 23 Nov 2010 - 17:05:59 MET

> - masz jakiegoś antywirusa, który mógłby monitorować pocztę?

jest ale informatyk go odinstalował i to nie pomogło

> - masz jakiegoś firewalla?

hmm, właśnie też szukam ale win2000 nijak niepodobny do XP którego używam w
domu i nie wiem gdzie tam jest jakiś firewall i wyjątki

> - z głupia frant, bo to dość daleki strzał - jaką masz wielkość pliku PST
> lub OST na dysku?

nie wiem sprawdze ale MSOutkok 2003 świeżutko zainstalowany,
dotychczas używałem outlokexpressa i też były problemy

> - sprawdź, czy coś Ci nie blokuje połączeń na portach domyślnie
> wykorzystywanych przez Exchange (http://support.microsoft.com/kb/176466)

dziękuję i posprawdzam