Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 22 Nov 2010 - 10:05:54 MET

Dnia Sat, 20 Nov 2010 12:41:49 +0100, Kakalak napisał(a):

> wchodzę w przeglądarkę na stronę firmową www.firma.corp/owa/ i loguję na
> konto pocztowe wszystko działa
>
> wchodzę do microsoft outlook 2003 pokazuje komunikat brak połaczenia
> ANULUJ/PRÓBUJ PONOWNIE/TRYB OFFLINE
>
> MSOutlok na 100% jest dobrze skonfigurowany. Wg mnie to wina systemu że coś
> jest nie tak ustawione.

Drążymy temat dalej:
- masz jakiegoś antywirusa, który mógłby monitorować pocztę?
- masz jakiegoś firewalla?
- z głupia frant, bo to dość daleki strzał - jaką masz wielkość pliku PST
lub OST na dysku?
- sprawdź, czy coś Ci nie blokuje połączeń na portach domyślnie
wykorzystywanych przez Exchange (http://support.microsoft.com/kb/176466)

> Jedyną radą informatyka jest przeinastalowanie systemu czego chciałbym
> bardzo uniknąć bo pozbawi mnie kompa na kilka dni a ja i tak będę musiał
> konfigurować sobie docelowo następne kilka dni

Aż się odechciewa komentować...

[ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na    ]
[ świecie, żeni się.                                              (Eminem) ]