Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Kakalak <KK_at_onet.pl>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 12:41:49 MET

> Innymi słowy:
> - wchodzisz przez przeglądarkę na serwer pocztowy - działa
> - próbujesz się podłączyć klientem poczty - nie działa

wchodzę w przeglądarkę na stronę firmową www.firma.corp/owa/ i loguję na
konto pocztowe wszystko działa

wchodzę do microsoft outlook 2003 pokazuje komunikat brak połaczenia
ANULUJ/PRÓBUJ PONOWNIE/TRYB OFFLINE

MSOutlok na 100% jest dobrze skonfigurowany. Wg mnie to wina systemu że coś
jest nie tak ustawione.

Jedyną radą informatyka jest przeinastalowanie systemu czego chciałbym
bardzo uniknąć bo pozbawi mnie kompa na kilka dni a ja i tak będę musiał
konfigurować sobie docelowo następne kilka dni