> Innymi słowy:
> - wchodzisz przez przeglądarkę na serwer pocztowy - działa
> - próbujesz się podłączyć klientem poczty - nie działa
wchodzę w przeglądarkę na stronę firmową www.firma.corp/owa/ i loguję na
konto pocztowe wszystko działa
wchodzę do microsoft outlook 2003 pokazuje komunikat brak połaczenia
ANULUJ/PRÓBUJ PONOWNIE/TRYB OFFLINE
MSOutlok na 100% jest dobrze skonfigurowany. Wg mnie to wina systemu że coś
jest nie tak ustawione.
Jedyną radą informatyka jest przeinastalowanie systemu czego chciałbym
bardzo uniknąć bo pozbawi mnie kompa na kilka dni a ja i tak będę musiał
konfigurować sobie docelowo następne kilka dni
Received on Sat Nov 20 12:45:04 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Nov 2010 - 13:42:01 MET