Re: Nie działa poczta MOutlook + win2000

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Nov 2010 - 00:20:39 MET

Dnia Fri, 19 Nov 2010 19:20:26 +0100, Kakalak napisał(a):

> :)

IMVHO to nie coś, co śmiechu jest warte. Skoro dana osoba odpowiada za
utrzymanie pewnych usług, to jej obowiązkiem jest takie skonfigurowanie
końcówek klienckich, aby wszystko co miało na nich działać po prostu
działało.

> nie wiem co to znaczy poza Exchange ale jak wchodze na konto email przez
> strone firmową i tzw OWA wszystko
> działa dobrze

Innymi słowy:
- wchodzisz przez przeglądarkę na serwer pocztowy - działa
- próbujesz się podłączyć klientem poczty - nie działa

> informatyk pingował ten serwer i też jest OK

Nie nazywaj tego kogoś informatykiem - bardzo Cię proszę...

[ I błąd przyda się na coś - przynajmniej na przestrogę dla drugich.       ]
[                                                            (A.M. Fredro) ]