Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 19 Nov 2010 - 03:12:43 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w
wiadomości news:tt65m3q37zx8.dlg@maverick.kielek.info...

> Tu bym trochę polemizował. O ile się nie mylę - jeżeli pozostawisz
> ustawienie parametrów działania pamięci automatowi na płycie - wtedy
> może to
> stanowić problem. Ale jeżeli ręcznie wymusisz taktowania i timingi?
> Choć nie
> twierdzę, że i tak się dwa moduły mogą żreć na potęgę.

Mogą mimo to, nie muszą. Pozostaje jeszcze, jak ma się do tego sam
kontroler pamięci, czy jemu taka różnica nie popsuje szyków... z
pamięciami takich kłopotów nie miałem, ale taki kontroler to mi się już
trafił. Może się okazać, że aby to chodziło, to trzeba będzie tak bardzo
zejść z taktowaniem, że się to nie opłaci. To też miałem w swojej
karierze...

--
((o))
((+))