Re: zmiana jasności niektórych części powierzchni LCD

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 23:42:44 MET

W dniu 2010-11-17 03:50, Przemysław Ryk pisze:

> Efekt końcowy - żaden. Serio. Nic, a nic to nie da.

Właśnie, że da, kwestia programu i dobrania tapety. A że będzie ogólnie
lipa, ale jednolita lipa, to inny szczegół, bo świetlówkę będzie trzeba
wymienić miesiąc później. Ja kiedyś kombinowałem, i efekt był, jasność
była na moje oko jednolita mniej więcej, ale świeciło znacznie słabiej
niż na tej zużytej świetlówce.