Re: Uprawnienia do obsługi zdalnego pulpitu na kontrolerze domeny

Autor: Jarek P. <jarekprzybyl_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 21:43:41 MET

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości
news:ic0nlv$sjq$1@inews.gazeta.pl...

> Bo do tego musisz wykupic licencje na prace terminalowa, chyba ze cos sie
> zmienilo ostatnimi czasy..

Nienie, to działa jeszcze inaczej: już samo doinstalowanie usług
terminalowych powoduje, że na RD może wejśc więcej niż dwóch userów.
Licencje - tu, póki co bazuję na wybieranej przy doinstalowywaniu usług
terminalowych opcji dodania licencji manualnie, mam na to bodajże 180 dni...
(dla jasności: licencje są, po prostu nie chce mi się ich wklepywać już
teraz)

J.