Re: zmiana jasności niektórych części powierzchni LCD

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 23:57:12 MET

Dnia Wed, 17 Nov 2010 23:42:44 +0100, BQB napisał(a):

> Właśnie, że da, kwestia programu i dobrania tapety. A że będzie ogólnie
> lipa, ale jednolita lipa, to inny szczegół, bo świetlówkę będzie trzeba
> wymienić miesiąc później. Ja kiedyś kombinowałem, i efekt był, jasność
> była na moje oko jednolita mniej więcej, ale świeciło znacznie słabiej
> niż na tej zużytej świetlówce.

IMVHO nie da. Podejrzewam, że w opisywanym przypadku ma się do czynienia z
matrycą TN i jedną świetlówką - wystarczy, że głową ruszysz i już się
wszystko idzie paść.

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ się nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]