Re: vista - chciałbym kliknąć na ikonkę i żeby było hasło

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 19:02:29 MET

In news:ic0qep$99n$1@inews.gazeta.pl,
*Aneta* <wroclawrules.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> witam,
> chciałabym móc łatwo wywołać ekran z hasłem Windows,
> bo często muszę odchodzić od kompa ale komp musi być zablokowany.
> najlepiej by było aby na pulpicie była ikonka,
> która po wybraniu wywoływał ekran logowania - z hasłem.
> Czy da się to zrobić ?

Maly programik Windows Gizmo
http://www.grc.com/wizmo/wizmo.htm
W skrócie do pliku wizmo.exe przed monoff dodaj quiet.
Co bedzie wygladalo tak:
"C:\Program Files\wizmo.exe" quiet monoff
lub
To ustawisz za pomoca aplikacji Acces Denied,
http://www.nt.unets.ru/klient/john/AccessDenied330.exe
Pojawi sie ikonka w tray'u od wygaszacza ekranu, na ktore zalozysz haslo.

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx