Re: vista - chciałbym kliknąć na ikonkę i żeby było hasło

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 17:27:09 MET

"Mich@l" napisał:

> A Windows+L nie może być?

Jedno nie wyklucza drugiego - tak sobie pomyślałem w pierwszej chwili i
raźno zabrałem się za skrobanie skryptu w AutoIt, który by po wyklikaniu
(zgodnie z życzeniem Anety) wysyłał kombinację Lewy WIN + L.

Send, {LWINDOWN}
Send, "l"
Send, {LWINUP}

I, za przeproszeniem, dumna zipa. To znaczy skrypt działa, pojawia się ekran
logowania, ale ten cholerny Lewy WIN nie odpuszcza, mimo polecenia LWINUP i
każde kolejne przyciśnięcie samego "L" powoduje zalockowanie stacji. Trzeba
pamiętać, aby po odblokowaniu stacji ręcznie klepnąć Lewy WIN, a takie
rozwiązanie to do rzyci. Jak to napisać prawidłowo, najlepiej bez użycia
LWINDOWN, tylko samego LWIN? Wersja AutoIt 2.64.

JoteR

PS. W odwodzie pozostaje jeszcze MortScript ;-)