K9N Neo v2 +AHCI

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 19:46:39 MET

Mam pytanie czy komuś udało się zainstalować XP Home na płycie K9N Neo v2 z
ustawionym kontrolerem IDE w tryb AHCI. Pobrałem sterownik ze strony MSI.
Nagrałem na dyskietkę. Podczas instalacji F6. Dysk wykrył bez problemu.
Sformatował partycję i dalej instalował. Pierwszy restart jest OK.
Instalacja idzie dalej, podałem klucz i wszystko wygląda że jest OK.
Dochodzi do końca i kolejny restart i w tej chwili pojawia się tylko logo
Windows i restartuje się. W czym może być problem ?. Sterownik dostał
poprawny.