Re: Domowy backup (wiem, znowu)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 10:55:39 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"

>Przejdź na Windows 7 albo Vistę, tam sobie można zapiąć taki event w
>Harmonogramie zadań.

No i niestety:
1. W Win 7 wypadł ntbackup, natomiast jest nowy backup, w którym nie ma
system state.
2. Nie widzę niestety, żeby Windows generował mi jakikolwiek event przy
podpięciu dysku. O ile do pendrive jeszcze mam event w
driver-cośtam/operational, o tyle przy dysku nie mam nic :-/

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |