Jak zabronic userowi wejscia na partycje?

Autor: Pawel <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 22:51:46 MET

Witam wszystkich

Chcialbym zabronic dostepu do dysku userowi, a nie adminowi. Chcialbym,
zeby user mogl normalnie uruchamiac programy itp, ale zeby mial tylko
dostep do pulpitu(zapis/odczyt/zmiana), a dostep do calej reszty dysku,
zeby byla dla niego zabroniony. Probowalem uzywac gdedit.msc na
podstawie tutoriala
http://www.dobreprogramy.pl/Uprawnienia-w-Windows-XP-czesc-I-zasady-grupy-Windows-XP-Professional,Demonstracja,11284.html,
ale nie bardzo wiem jak zastosowac ten sposob u mnie, skoro admin ma
takze zabroniony dostep.
Znacie jakis sposob na to? System Vista Ultimate

Pozdrawiam
PAweł