Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 14:20:32 MET

Użytkownik "12345" <12345@6789.pl> napisał w wiadomości
news:4cdc4438$0$27037$65785112@news.neostrada.pl...
> Pisałem o tym już o 9:42 (zresztą w nowym wątku wspominałem o tym
> newsie).
> Pisałem:
> Po wielu godzinach nocnych test ze strony WDC na dysku systemowym
> zakończył się następującym wynikiem:
> QUICK TEST
> SMART Status: PASS
> Test Result: PASS (na zielono)
> EXTENDED TEST
> SMART Status: PASS
> Test Result: PASS (na zielono)

Miałem w swych rękach dysk (rany, chyba ze dwieście się ich przewinęło,
jeśli nie więcej), który 95% załączenia zasilania łoił głowicami i BIOS
go nie widział. Przez pozostałe 5% zgłaszał się n ormalnie i wtedy
wszystkie testy miał niemal idealne. Kontrolki na zielono... A jednak...
pomny tego, że w takiej sytuacji każde zgłoszenie może być ostatnim,
jakoś zmusiłem go do zgłoszenia się, bajt po bajcie kopia całego nośnika
(ani razu się nie zaciął), skoro backup zrobiony, to chciałem się
dyskiem pobawić niegrzecznie, a także bardzo niegrzecznie (popatrzeć na
pracujące głowice bez osłony dysku - i tak był do szybkiego dorżnięcia).
Już się nie dało, to było ostatnie zgłoszenie, backup zrobiłem w
ostatniej chwili.
Szybko kompletny backup na drugi dysk (pamiętaj o odpowiedniej ilości
wolnego miejsca) i wtedy można się nad tym popastwić. Jeśli jest tak,
jak podejrzewamy, to naprawdę, możesz mieć ostatnią szansę, potem tylko
laboratorium, za sumę conajmniej 4-cyfrową.

--
((o))
((+))