Re: Tryb pracy dysku (było: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 10:53:00 MET

Jeszcze jedno. Skoro będę zmieniał taśmę ATA, to chciałbym przy okazji
sprawdzić czy coś się nie stało z pinem odpowiedzialnym za DMA.
Ktoś w Internecie wspominał, że jest taki pin i może być za to odpowiedzialny.
Chciałbym go dokładnie obejrzeć. Chyba, że jest program testujący,
którym z poziomu systemu (Win XP) można taki pin (lub wszystkie piny)
przetestować.
Zatem który to pin, po stronie dysku i po stronie kontrolera?

Pozdrawiam