Re: Windows 2003 SBS PL - Internet Explorer 8 nie otwiera się...

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 10:42:05 MET

> Ajem przepraszam za pardon sorry, nie zauważyłem, że było.
> Ale... w trybie awaryjnym jest coś?
>
> --
> ((o))
> ((+))

Miałem obok SBS 2003 w tej samej sieci Linuxa z kontrolerem domeny
na SAMBA 3.0.2
Po zrekonfigurowaniu SAMBY z PDC na STANDALONE
wszystko się uspokoiło !
(natknąłem się w sieci na niejednoznaczną informację że to moze być
przyczyną
problemów z vss i ntbackup który równiez się nie wykonywał)
Ktoś jest w stanie wytłumaczyć związek jednego z drugim ?

Dzięki

--
Artur Dębski
http://blogit.one.pl