Re: Żadna zapora nie jest włączona? (Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 21:27:07 MET

> http://winhlp.com/node/10
> http://support.microsoft.com/kb/158873/pl
Zaraz spróbuję.

> lub
> Menedżer urządzeń. Rozwiń węzeł Kontrolery IDE ATA/ATAPI.
> Kliknij dwukrotnie kontroler, dla którego chcesz przywrócić typowy tryb
> transferu DMA. Kliknij kartę Sterownik.
> Kliknij przycisk Odinstaluj. Po ukończeniu tej operacji ponownie uruchom
> komputer. Po ponownym uruchomieniu systemu Windows kontroler dysku twardego
> zostanie ponownie wyliczony i zostanie przywrócony domyślny tryb transferu
> każdego urządzenia podłączonego do tego kontrolera.
To już sprawdziłem i nic nie dało.

Co gorsze, chciałem spróbować czy to zadziała z Pomocniczym kanałem IDE
(czyli nagrywarka CD i czytnik DVD). Po restarcie system ściągnął się
bez problemu i znalazł oba napędy, ale teraz we Właściwościach nie mem
już zakładki Zaawansowane i nie mogę sprawdzić czy jest DMA, czy nadal
PIO. Próbowałem to zarówno z usunięciem kanału jak i z usunięciem
sterownika

> PS. Mozliwe, że masz uszkodzenie napędu, a to może się to skończyć utratą
> danych bądź dostępu do dysku twardego.
To byłoby najgorsze ze wszystkiego.

Pozdrawiam