Re: Żadna zapora nie jest włączona? (Jak odinstalować PASEK TVN24 ?)

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 21:47:37 MET

> Co gorsze, chciałem spróbować czy to zadziała z Pomocniczym kanałem IDE
> (czyli nagrywarka CD i czytnik DVD). Po restarcie system ściągnął się
> bez problemu i znalazł oba napędy, ale teraz we Właściwościach nie mem
> już zakładki Zaawansowane i nie mogę sprawdzić czy jest DMA, czy nadal
> PIO. Próbowałem to zarówno z usunięciem kanału jak i z usunięciem
> sterownika
Korzystając z opisu http://support.microsoft.com/kb/158873/pl
sprawdziłem w Rejestrze
HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DEVICEMAP\Scsi\ScsiPortX
Dla ScsiPort0 mam DMAEnabled:REG_DWORD:0x0 (0),
natomiast dla ScsiPort1 mam DMAEnabled:REG_DWORD:0x1 (1),
wygląda więc na to, że dla nagrywarki CD i czytnika DVD to pomogło
i działają one trybie DMA. Nie wiem natomiast dlaczego nie mam
teraz dla nich zakładki Zaawansowane w Menedżerze Urządzeń i jak
spowodować żeby znowu się tam pokazywała.

Będę dalej drążyć tę sprawę bo jest ona dla tego komputera kluczowa.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc, bo obawiam się tej groźby utraty
danych, a poza tym zapuszczam się w coraz bardziej skomplikowane
metody. I nadal nie wiem dlaczego te "prostsze", tj. przez usunięcie
kanału lub sterownika u mnie nie działają.

Pozdrowienia