Re: Rozszerzenie partycji

Autor: Petersonix <bochusz_at_wytnijtoop.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 20:37:55 MET

Dnia Mon, 8 Nov 2010 19:00:21 +0100, Petersonix napisał(a):

> Windows7 - dysk 500GB podzielony podczas instalacji na 3 części: 149GB,
> 199GB i reszta 115GB. Wchodząc w Narzędzia administracyjne, zarządzanie
> dyskiem jest jakaś część 9MB nieprzydzielona (?!) .

Wygląda to tak:
http://img829.imageshack.us/f/zrzutj.png/

Z forum windows 7:
Windows 7 przy instalacji tworzy sobie oddzielną, zastrzeżoną przez system
partycję 100MB. Na niej są zapisywane i modyfikowane pliki rozruchu
systemu. Partycja ta tworzy się z nieprzydzielonego miejsca na dysku...
http://windows7forum.pl/instalacja-windows-na-partycji-134gb-brak-wymaganej-ilosci-t-8557.html

Sęk w tym,że przed instalacją Win7 skasowałem wszystkie partycje i
tworzyłem je na nowo. Chodzi mi tylko o to, skąd wzięła się partycja 9MB,
skoro przy tworzeniu ostatniej partycji jej wielkość tworzona jest
automatycznie z pozostałej reszty. Komputer stacjonarny.

--
Petersonix