Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: 12345 <12345_at_6789.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 20:49:04 MET

> Rzuciłem już po napisaniu tego posta i widzę, że sam odkryłeś, iż faktycznie jest problem z transferem.

> http://support.microsoft.com/kb/817472/pl
> Sekcja: Obejście problemu.

Niestety, efekt jak poprzednio.
Po restarcie systemu pokazało się (samo) okno jak po F8
Po wybraniu Uruchom system Windows normalnie znowu
pokazało się okno jak po F8.
Po wyborze Ostatnia znana dobra konfiguracja system
się ściągnął, ale nic się nie zmieniło jeśli chodzi o kanały
IDE (co było do przewidzenia).