Re: Domowy backup (wiem, znowu)

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 14:29:51 MET

W artykule <slrnid62f4.ave.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>, Mariusz Kruk
napisał(a):

> Ekhm. Ntbackup zachowa mi całą konfigurację systemu? Z rejestrami,
> i takimi tam?

Nie wiem co robi produkt firmy Veritas.
A co robi ntbackup system state, to google zamknęli? :)
http://technet.microsoft.com/pl-pl/library/cc785306%28WS.10%29.aspx

> BTW, to jest w siódemce pro? Jakoś się to po ludzku nazywa?

Nie mam pod ręką W7 pro, ale mam w2k8 i tam program nazywa się
Kopia zapasowa systemu Windows, a jak wybiorę opcję jednorazowa kopia
zapasowa, Inne opcje - to na dole mam link "Wykonywanie kopii zapasowej
tylko stanu systemu przy użyciu wiersza polecenia". Tam masz wszystko
opisane jak to się robi.

> O nie. Autorunf mam wyłączony gdzie tylko można. Autorun jest iiiiiiwil!

Kwestia gustu i gdzie co jest potrzebne.

Jacek