Re: Domowy backup (wiem, znowu)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 20:30:44 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kalinski"
>ntbackup? - 0zł

Ekhm. Ntbackup zachowa mi całą konfigurację systemu? Z rejestrami,
i takimi tam? Poważnie pytam, bo akurat samego ntbackupa nie miałem
okazji trenować. Różne Veritasy i inne ArcServe'y mi się przewinęły
przez ręce, a ntbackup jakoś mnie ominął.
BTW, to jest w siódemce pro? Jakoś się to po ludzku nazywa?

>autorun.inf na tymże dysku? - 0zł

O nie. Autorunf mam wyłączony gdzie tylko można. Autorun jest iiiiiiwil!

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'