Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 23:39:59 MET

W dniu 2010-11-04 22:53, JoteR pisze:

> Ja cokolwiek złożę - natychmiast trafia w ręce dzieci, którym zawsze mało
> gigaherców i gigabajtów, więc cały czas siedzę na mocno przestarzałej
> maszynie, ale wcale nie odczułem jakiegoś obciążenia tym glutożelkowym
> ControlCenter3. Siedzi w zasobniku, jeść nie woła, tylko od czasu do czasu
> przypomina o atramencie. Kobylastego PaperPorta (z którego i tak nie
> korzystam) unieszkodliwiłem za pomocą Startup CPL.

Jak ponownie zainstaluję to zrobię zrzut autostartu i mi poradzisz, ok?

> To podczas instalacji sterowników drukarka musi być odłączona? Jeśli tak, to
> może wystarczy ją tylko wyłączyć, zamiast szarpać się z kablem USB? Nie
> wiem, ja mam drukarkę sieciową.

Ja mam do jakiejś karty plus kabel do telefonu z czego nie korzystam.
Parametry drukarki podobne do Twojej, z tym, że nie ma podświetlacza i
niestety takiego ładnego wyglądu jak Twoja. Ale i tak pod wyższym blatem
sobie stoi, czyli niżej i nie muszę jej oglądać.

> Tak, kupiłem MFC-295CN.

Ja się za bardzo pospieszyłam z decyzją zakupu, ale trudno się mówi :-(
Tem faks to mi tylko zawadza.

--
animka