Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 22:53:41 MET

"animka" napisała:

> Mnie właśnie takie różne glutożerki zainstalowała w autostarcie drukarka
> Brother.

Ja cokolwiek złożę - natychmiast trafia w ręce dzieci, którym zawsze mało
gigaherców i gigabajtów, więc cały czas siedzę na mocno przestarzałej
maszynie, ale wcale nie odczułem jakiegoś obciążenia tym glutożelkowym
ControlCenter3. Siedzi w zasobniku, jeść nie woła, tylko od czasu do czasu
przypomina o atramencie. Kobylastego PaperPorta (z którego i tak nie
korzystam) unieszkodliwiłem za pomocą Startup CPL.

> Jak jej to wszystko usunęłam to teraz bardzo źle drukuje, no i muszę teraz
> instalować od nowa. Bez odsuwania biurka, wyłączania i właczania kabla USB
> się nie obejdzie.

To podczas instalacji sterowników drukarka musi być odłączona? Jeśli tak, to
może wystarczy ją tylko wyłączyć, zamiast szarpać się z kablem USB? Nie
wiem, ja mam drukarkę sieciową.

> A Ty już sobie kupiłeś drukarkę Brother? Pisałeś chyba, że zamierzasz
> kupić.

Tak, kupiłem MFC-295CN.

JoteR