Re: Jak odinstalować PASEK TVN24 ?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 22:30:10 MET

W dniu 2010-11-04 17:12, JoteR pisze:

> Taką sytuację spotykałem często na maszynach z niewielką ilością RAM-u i
> systemem zaśmieconym różnymi glutożelkami, ładującymi się przy starcie.
> Dołożenie RAM-u i Startup CPL likwidowały ten problem radykalnie.

Mnie właśnie takie różne glutożerki zainstalowała w autostarcie drukarka
Brother.
Jak jej to wszystko usunęłam to teraz bardzo źle drukuje, no i muszę
teraz instalować od nowa. Bez odsuwania biurka, wyłączania i właczania
kabla USB się nie obejdzie.
A Ty już sobie kupiłeś drukarkę Brother? Pisałeś chyba, że zamierzasz
kupić.

--
animka