Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 16:05:40 MET

"Homo" <Homo@Sapiens.com.pl> wrote in message
news:4cd176a8$0$22793$65785112@news.neostrada.pl...
> To można mówić raczej o braku nowszych wersji programu,
> a nie o niedokończonym w połowie projekcie. Kolego!

Interface wyglada jak namalowany w paincie przez gimnazjaliste, szybkosci
dzialania mozna, delikatnie mowiac, sporo zarzucic. Rozumiem, ze darmowy i
pewnie pisany po godzinach, ale wole jednak tych pare groszy zaplacic za
nieco mniej upierdliwy w obsludze produkt.

> [...]
> Bo podobno mułowaty system świadczy o tym, że system jednak jest
> zawirusowany, zarobaczony i co tam jeszcze.

To nie moje teorie, pretensje skieruj gdzies indziej..

> Wlaśnie tego używam w komputerze zamiast oglądania cycków, jak to
> nazwałeś.

> Sprobuję. Chociaż wydaje mi się, że to, które usługi są niepotrzebne
> zależy
> od tego co w systemie jest (jakie programy) oraz co ewnetualnie może być
> potrzebne w przyszłości. Takie ogólne listy co wyłączyć jakoś mnie nie
> przekonują.

Szklana kula niestety w naprawie, bedziesz musial sam sprawdzic co z tego
potrzebne..

> A co będzie dalej?

Dalej moze w koncu napiszesz co to za komputer i jakie rzeczy sa na nim
stale uruchomione?

Pozdrawiam
Kamil