Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: Homo <Homo_at_Sapiens.com.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 16:34:06 MET

> To nie moje teorie, pretensje skieruj gdzies indziej..
Nie mam pretensji. Odpowiadam na Twoje pytanie.

> Szklana kula niestety w naprawie, bedziesz musial sam sprawdzic co z tego potrzebne.
Niepotrzebnie jesteś złośliwy.

> Dalej moze w koncu napiszesz co to za komputer i jakie rzeczy sa na nim stale uruchomione?
Mam spisać zawartość wszystkich folderów, zawartość rejestru, programów
do uruchomiania w msconfig , trybu dla poszczególnych usług itd. itd.,
nie wspominając już o specyfikacji hardware'u. ?
Dzięki za propozycję pomocy (bo zakładam, że o to Ci chodziło), ale chcę
poznać zasady, znaleźć narzędzia i radzić sobie samemu.

Pozdrawiam
Homo