Re: Jaki darmowy anty... najlepszy?

Autor: Homo <Homo_at_Sapiens.com.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 15:50:16 MET

> Chocby dlatego, ze ostatnia wersja ma juz z 1.5 roku.
To można mówić raczej o braku nowszych wersji programu,
a nie o niedokończonym w połowie projekcie. Kolego!

> To po co sie martwisz?
[...]
> Skoro nie masz wirusow, dlaczego tak martwisz sie ochrona przed nimi?
Bo podobno mułowaty system świadczy o tym, że system jednak jest
zawirusowany, zarobaczony i co tam jeszcze.

> praktycznie kazdy acrobat reader, java, MS office itp dodaje tam swoj smietnik.
Wlaśnie tego używam w komputerze zamiast oglądania cycków, jak to nazwałeś.

> http://www.tweaks.pl/czytaj,niepotrzebne_uslugi.html,153.html
Sprobuję. Chociaż wydaje mi się, że to, które usługi są niepotrzebne zależy
od tego co w systemie jest (jakie programy) oraz co ewnetualnie może być
potrzebne w przyszłości. Takie ogólne listy co wyłączyć jakoś mnie nie przekonują.

> To tak na dobry poczatek. ;)
A co będzie dalej?

Pozdrawiam
Homo