Re: XP - zmienić literę dysku na C

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 02:21:00 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:iaqbf1$7cu$1@inews.gazeta.pl...

> Lawrens, daj sobie spokój, wątkotwórca ma już wolumin C: i żadne
> rzeźbienie w rejestrze czy substytuowanie się nic mu nie da. Jedyne
> co, to rozłoży sobie system i już nie wstanie. Co nie byłoby takie
> złe - można go postawić na nowo, tym razem na właściwej partycji i
> pilnując alfabetu.

Ja odczytałęm, że ma system na partycji E:
Jeśli ma C:, to mi to umknęło... wydawało mi się, że nie miał. Wtedy
Subst powinno zadziałać. Sprawdziłęm na dużym kompie - na C: nałożyłem
literkę Y: i nie stało się nic. Więc w drugą stronęmogło by się udać i
programy mogły by sie normalnie instalować... A jeśli C: już jest, to
tym lepiej, progsy same będą sobie wybierać C: do instalacji i nie
powinny płakać.

--
((o))
((+))