Re: [OT?] Jak najtaniej i legalnie kupić MS Office 2010

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 11:33:17 MET DST

W dniu 2010-10-28 21:09, Piotr Palusiński pisze:
> In news:iacgoa$9qo$1@news.onet.pl,
> *ererer* <ererer@nie.pamietam.maila> typed:

> MSDN dla studenta
> http://www.microsoft.com/poland/edukacja/msdnaa_dla_studenta.aspx

Ech, a to na temat odpowiedź? Nie sądzę. MSDNAA akurat ma się nijak do
Office. Tylko wybrane aplikacje są dostępne (Access,Visio,Project) z
tego programu i to też tylko przez macierzystą uczelnię.

Pełnego Office z Wordem, Excelem, Outlookiem nigdy nie było w MSDNAA i
nigdy pewnie nie będzie..

Pozdr,
Tomek