Re: [OT?] Jak najtaniej i legalnie kupić MS Office 2010

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 12:43:49 MET DST

W dniu 2010-10-28 20:51, ererer pisze:
> Pytanie do osób zorientowanych w temacie: czy istnieją jakieś tańsze
> możliwości zakupu MSO niż pudełko w sklepie? Nie jestem kolekcjonerem
> płyt, wystarczy mi sam klucz i ew. faktura/paragon.
>
> Oczywiście tylko sposoby zgodne z prawem i umową licencyjną. Interesuje
> mnie wersja Home and Student. Mam legitymację studencką, ale niestety
> nie mieszkamy w USA więc wątpię w przydatność.

Jest do kupienia wersja z samym tylko kluczem (instalkę ściągasz sobie
ze strony Microsoftu). Z tym że ekonomiczna opłacalność stoi pod znakiem
zapytania. Za jakieś 50 zł więcej kupisz wersję box, która jest
licencjonowana na 3 komputery. No, chyba że nie masz i nie planujesz
mieć w domu więcej niż jednego komputera.
Swoją drogą to 300-400 zł za tak świetny produkt jakim jest MSO 2010 to
naprawdę nie jest drogo.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl