Re: [OT?] Jak najtaniej i legalnie kupić MS Office 2010

Autor: ererer <ererer_at_nie.pamietam.maila>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 11:32:00 MET DST

W dniu 2010-10-28 21:09, Piotr Palusiński pisze:
> http://www.microsoft.com/poland/premieraoffice2010/
> http://www.microsoft.com/poland/administracja/office2010/

> MSDN dla studenta
> http://www.microsoft.com/poland/edukacja/msdnaa_dla_studenta.aspx

Nie bardzo wiem jak te linki mają mi pomóc, w kolejności: licencje
grupowe dla firm, licencje dla administracji publicznej, MSDN AA w
którym Office nigdy(chyba) nie był dostępny.

Może sformułuję inaczej swoją wiadomość:
Potrzebuje pakiet Word + Excel + PowerPoint, do zastosowania
niekomercyjnego, licencja na min. jedno stanowisko za możliwie najniższą
cenę. Czy zakup pakietu Home and Student to najtańsza opcja?

--
ererer