Re: jaki komunikator

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 21:54:31 MET DST

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:ia7bla$eba$1@news.onet.pl...
> Kadu. Jest świetnym klientem GG. Leciutki, zero reklam. Działa szybko,

Leciutki nie jest.
Uzasadniam - Zajetość pamięci firmowego GG - hmm, dokładnie nie
pamiętam, tak 30-60 MB. Zaś Kadu - tak od ok. 20, do nawet 70MB, czyli
więcej, niż GG. Średnia obciążenia jest korzystniejsza dla firmowego GG,
średnia Kadu jest większa o kilka(naście) MB.

> sprawnie i nie obciąża komputera.

Niestety, momentami obciąża mocniej, niż oryginał. Fakt, że mniej się to
odczuwa, bo nie rzyga reklamami flash. Ale żre proca równo.

> A jednocześnie ma mnóstwo możliwości,
> bo ma wtyczki różne.

A to prawda. Acz niestety, ma on dość niemiłego babola - nieaktualne
dane do połączenia się z serwerami GG. Dwa dni go macałem aby uzdatnić
używanie... Może jakbym dłużej posiedział... a tak naokoło apiać
przewalał listę serwerów i z żadnym się nie połączył. Dzięki temu, że
miałem możliwość monitorowania obu (oryginała i Kadu) jak się do GG
łączą, to po ręcznym skorygowaniu listy serweró Kadu wreszcie się
połączył.
Nie powinno być tak, że program jest udostępniony w niedziałającej
formie i ręcznie trzeba to poprawiać.
Poza tym obsługa jest dość kłopotliwa, powiedzmy, dość zaawansowana.
Błąd "logistyczny" tego kalibru może zaprzepaścić szansę niezłego
programu na rozpowszechnienie się wśród użytkowników.

--
((o))
((+))