Re: jaki komunikator

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 01:42:05 MET DST

Dnia Tue, 26 Oct 2010 15:11:31 +0200, JerzyR napisał(a):

> Nie wiem czy to jest właściwa grupa, ale inna nie przychodzi mi do głowy.
> używałem kiedyś gadu-gadu, ale ponoć teraz zawiera jakieś treści reklamowe.
> Może ktoś polecić jakiś dobrze działający komunikator, nie musi być
> popularny, ale łatwy w obsłudze. Możliwa tylko "rozmowa" textowa bez
> wodotrysków.

Miranda

Jak Cię konfiguracja "przerośnie" (bo opcji dawanych wtyczkami jest multum i
trochę) - skrobnij na priva i opisz, co byś chciał. Przygotuję Ci paczuszkę
tak, żeby jak najbardziej odpowiadała wymaganiom. Potem poużywasz i
stwierdzisz... że dawno czegoś tak fajnego nie widziałeś. :D

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to  ]
[ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź...                               ]
[ ...I przeważnie to jest rzeź...                                   (Musk) ]