Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 20:05:18 MET DST

On Oct 25, 7:11 pm, Czarek <czar...@nospampoczta.fm> wrote:

> Jeśli instalacja ruszy (co nie jest wcale takie pewne)

Rozumiem, że masz na myśli że instalator sprawdzi sprzęt i
zaprotestuje?
A nawet jeśli tak się stanie to czy jest jakiś sposób żeby oszukać
instalatora?

> to pewnie system
> się wykrzaczy chwilę po zainstalowaniu tych sterowników.

A czy to będzie mieć jakiekolwiek znaczenie? Przecież system i tak do
przesiadki...
Grunt żeby się zainstalowały i były obecne w tym systemie, a jak już
się uruchomi na nowym komputerze to wtedy tak zainstalowane sterowniki
sie uaktywnią. Tak?