Re: Jak sprawdzić identyfikator sprzętowy?

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 20:14:59 MET DST

On Oct 26, 12:10 pm, End Game <eg...@gazeta.pl> wrote:
> podłożeniu bomby. Była tam informacja, że jakieś tam służby mogą
> namierzyć komputer na podstawie identyfikatora sprzętowego, a nie tylko
> po adresie IP i kluczu systemu windows. O zdalnym sprawdzaniu klucza

A we wczorajszym odcinku CSI Miami zidentyfikowano osobę zdalnie
podłączając się do jej kamerki w jej laptopie i obserwowali ją cały
czas, jak sobie włosy poprawiała w przerwach przy pisaniu na
klawiaturze :)
 Ciekawe czy jest sposób, żeby w NIEOGARNIONYM Windows 7 odnaleźć i
zablokować stosowną procedurę ;)