Re: jaki komunikator

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 10:36:49 MET DST

Dnia Wed, 27 Oct 2010 09:53:43 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

> O, a to już się stała używalna? :)

Używam od jakichś sześciu lat z okładem, najczęściej jadąc na buildach
alpha. :)

> Bo ja próbuję podchodzić do Mirandy od wersji... ja wiem.... 0.1 ? Robię
> powroty do niego zwykle w okolicach "zmiany numerka wersji". Jak dla mnie
> - kompletnie drewniany komunikator, przeładowany niepotrzebnymi opcjami,

W podstawowej paczce opcji wcale jakoś dużo nie masz.

> wymagającymi od startu solidnej obróbki dodatkami i pluginami, które to
> też trzeba potrafić wybrać i skonfigurować, żeby sobie nie naśmiecić,

Wybierasz to, co Ci jest potrzebne, choć zgodzę się, że dla mniej
doświadczonego usera przegrzebanie się przez całą bazę wtyczek może być dość
upierdliwe.

> nieintuicyjny w konfiguracji,

A konkretnie?

> kiedyś wręcz legendarnie niestabilny przy pracy z GG....

Używam dzień w dzień. Jak były problemy z GG to najczęściej dlatego, że GG
miało samo ze sobą problem. :)

> Zdecydowanie odradzam początkującemu użytkownikowi. Power-user sobie
> jeszcze poradzi, ale ... ja odpuściłem. Szkoda mi czasu.

Znajomym polecam i sobie chwalą. Tyle, że ja najpierw wypytuję co by się im
przydało i odpowienio "przykrawam" paczkę z komunikatorem, dorzucając parę
przydatnych - według mnie - rzeczy.

> Zacząłem używać Pidgina, który o dziwo pod Windows działa znacznie
> lepiej, niż pod Linuxem ;-) Po prostu - instaluję i działa. Ma wszystko
> co jest niezbędne bez ataku na mój mózg 284894398 opcjami i pluginami.

Mirandę konfigurujesz raz i działa. Po co miałbym codziennie w jej opcjach
grzebać? :D

[ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]