Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 11:55:44 MET DST

Użytkownik "Green" <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:i9vq91$be$2@inews.gazeta.pl...

> Może ktos by doradził?
> chcę przeskanowac dośc dużo zdjęc. W wysokiej rozdzielczości.
> I negatywy 24x36mmm
> A więc powinien szybko chodzić,
> pozwalać za jednym przebiegiem skanować wiele wyznaczonych pozytywów
> No i nie kosztować 5 tys zł.... ;)
>
> pl.comp.grafika ???

No najlepiej tutaj.

Ale ja przeszedłem z Plusteka na Epsona.
Jeśli chodzi o niedrogo i dobrze to właśnie Epson jest OK wedłóg różnych
grup. Zresztą jakie nieliczny podaje gęstość optyczną a nie tylko
rozdzielczość skanera (którą większość popularnych ma podobną, ale gęstąścią
wolą się nie chwalić albo nie chcą?).
Zobacz Epson Perfection V300 chyba że chcesz coś z wyższej półki.

Pozdrawiam.

--
Irokez