Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: zet <zet.drw_at_gmail.com>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 14:31:01 MET DST

On 24 Paź, 11:55, "Irokez" <nie....@email.pl> wrote:

> Ale ja przeszedłem z Plusteka na Epsona.
> Jeśli chodzi o niedrogo i dobrze to właśnie Epson jest OK wedłóg różnych
> grup. Zresztą jakie nieliczny podaje gęstość optyczną a nie tylko
> rozdzielczość skanera (którą większość popularnych ma podobną, ale gęstąścią
> wolą się nie chwalić albo nie chcą?).
> Zobacz Epson Perfection V300 chyba że chcesz coś z wyższej półki.

Zobaczyłem. I sie mi podoba. Dzięki.
 Chyba juz kiedyś słyszałem/czytałem ciepłe słowa o tym skanerze.
Opcji korekcji ma duzo, ale moze przeoczyłem jedną z tych ,na której
by mi zalezało
 - o tzw. "usuwaniu uszkodzeń, kurzu, zadrapań" w promieniowaniu
podczerwonym ?
 To nie ta półka?
No to proszę, podpowiedz jeszcze (tak na wszelki wypadek) cos z tej
wyzszej(?).