Re: Do obytych. /.... ze mnie -kupiłem W7 HP zamiast W7 Pro...../

Autor: Green <*cotrzebausun*zdrw_at_gazeta.pl>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 01:14:41 MET DST

W artykule <2010102321440500@grush.one.pl> Radosław Sokół napisal(a):

> Nie, raczej by też nie chodził. O ile mi wiadomo, "XP mode"
> nie obsługuje niestandardowych urządzeń. Zresztą uruchom
> sobie VirtualPC, zainstaluj w maszynie wirtualnej testowo
> jakiegoś XP i sprawdź -- według mnie nie zobaczy skanera w
> ogóle.
>
> Raczej bym szukał nowego skanera (zgodnego z Windows 7)
> niż kombinował.

Tak. To jest chyba jedynie słuszny (finansowo) wybór.
dać kase na jakis dobry skaner.

Może ktos by doradził?
chcę przeskanowac dośc dużo zdjęc. W wysokiej rozdzielczości.
I negatywy 24x36mmm
A więc powinien szybko chodzić,
pozwalać za jednym przebiegiem skanować wiele wyznaczonych pozytywów
No i nie kosztować 5 tys zł.... ;)

pl.comp.grafika ???

--
Pozdr. Zbig.Drwięga