Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 20 Oct 2010 - 09:54:40 MET DST

In the darkest hour on Tue, 19 Oct 2010 18:02:42 +0200,
Tomasz Jasiński <Belzebub@invalid.invalid> screamed:

> Teoretycznie(jeśli nie ma jakiegoś katastrofalnego błędu, a wygląda na
> to, że go nie ma - trochę w sieci poszperałem) nie jest możliwe,
> bardziej mnie interesował ten biegły sądowy i zliczanie zajętego
> miejsca oraz porównywanie do dostępnych danych.

Jeśli się utworzyło zewn. kontener to zapewnie w normalnym trybie
z zapisem losowych wartości do pustych sektorów. W takiej sytuacji
wszystko się będzie w zewn. kontenerze zgadzało i nikt nie będzie
w stanie jednoznacznie stwierdzić czy coś znajduje się w pustej
przestrzeni. Z wyjątkiem Picia i jego biegłych.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
[ 09:50:20 user up 12596 days, 21:45,  1 user, load average: 0.09, 0.10, 0.02 ]