Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 18:02:42 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 19 Oct 2010 15:40:09 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<slrnibr7tp.me4.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl>
 od "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> :
>In the darkest hour on Mon, 18 Oct 2010 21:19:25 +0200,
>Tomasz Jasiński <Belzebub@invalid.invalid> screamed:

>Nie jest. Patrycja ukryta znajduje się na partycji zewnętrznej
>szyfrowanej i nie da się stwierdzić, czy wolne sektory z losową
>wartością zawierają jakieś faktyczne dane czy też są wolnymi sektorami
>partycji zewnętrznej (przy zachowaniu pewnych środków ostrożności).

Teoretycznie(jeśli nie ma jakiegoś katastrofalnego błędu, a wygląda na
to, że go nie ma - trochę w sieci poszperałem) nie jest możliwe,
bardziej mnie interesował ten biegły sądowy i zliczanie zajętego
miejsca oraz porównywanie do dostępnych danych.