Re: Przeniesienie systemu w2k3

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 20:53:07 MET DST

Dnia Mon, 18 Oct 2010 16:16:57 +0000 (UTC), Jacek Kalinski napisał(a):

> Pod warunkiem, że taki system ruszy (choć wirtualne maszyny
> zazwyczaj emulują popularne sterowniki do urządzeń, to mimo wszystko
> trzeba byłoby sprawdzić, czy to w ogóle wystartuje).

Chodziło mi oczywiście o uruchomienie systemu do normalnej pracy w
środowisku wirtualnym. Wydajność będzie niewiele mniejsza od środowiska
natywnego, a odpadną całkowicie problemy z przenoszeniem na inne
maszyny.

> PS: czemu nie VirtualPC? ;)

Może być, aczkolwiek VMWare wydaje mi się lepiej przygotowane do
produkcyjnego uruchamiania serwerów.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/