Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Oct 2010 - 20:25:43 MET DST

*robot* pisze:

> Pszeszukuję dogłębnie opcje photoshopa.
> A tego całego MDI nie da się jakoś wyłączyć globalnie w windowsie?

Globalnie - nie. To, jak już pisałem jest cecha konkretnego programu,
system nie ma właściwie nic do tego w jaki sposób aplikacja lokuje na
pasku zadań przyciski poszczególnych dokumentów.

> Bo jak się nie da ani w photoshopie ani globalnie to wracam do
> xp niestety.

Chcesz powiedzieć, że ta sama wersja Photoshopa zachowywała się pod XP
inaczej (jeżeli chodzi o przyciski na pasku zadań), niż teraz na 7-ce?
Jeśli tak, to pewnie Adobe dodało jakąś funkcję dostępną/dostosowaną do
możliwości Windows 7...
O! Właśnie wyskoczyło z google:
Ci tu -> http://forums.adobe.com/message/2963972 twierdzą, że w PS-ie
wyłączyć się tego nie da. Ale tu z kolei ->
http://forums.cgsociety.org/archive/index.php/t-899953.html ktoś tam radzi
przełączyć Photoshopa w tryb zgodności z Vistą czy XP i będzie OK.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]