Re: Jak zrobić żeby windows 7 nie pokazywał otwartych dokumentów na pasku zadań?

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2010 - 09:58:48 MET DST

W dniu 2010-10-18 20:25, goomish pisze:

> Chcesz powiedzieć, że ta sama wersja Photoshopa zachowywała się pod XP
> inaczej (jeżeli chodzi o przyciski na pasku zadań), niż teraz na 7-ce?
> Jeśli tak, to pewnie Adobe dodało jakąś funkcję dostępną/dostosowaną do
> możliwości Windows 7...

Teraz sprawdziłem na viście. Nie ma tych bzdur. Wszystko jest tak jak powinno.
Czyli to tylko w 7 takie "udogodnienia". To jest wręcz śmieszne bo po
wciśnięciu alt+tab w celu przełączenia się pmiędzy aplikacjami wyświetlają
się ikony wszystkich otwartch plików z photoszopa co czyni przełączanie
za pomocą alt+tab bezużytecznym.

--
pozdrawiam