Re: Niektóre zapisy w folderach zrobiły się fioletowe...

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Oct 2010 - 18:09:09 MET DST

*Muskat* pisze:

> Już to kiedyś miałam, naprawiłam dzięki poradzie uzyskanej na forum, ale
> zapomniałam jak to się robi. Jak to poprawić?

Jak to jest fioletowy, to jak jestem Hans Kloss! :-D
A do rzeczy... Te wyświetlane na NIEBIESKO elementy to pliki i foldery
skompresowane. Zaznacz je i we właściwościach odhacz odpowiednią opcję.
A na przyszłość... ponieważ to co pokazałeś na obrazku to pliki z
C:\Windows i skompresowane są tylko niektóre, to pewnie nie robiłeś tego
sam, ręcznie tylko zrobiło się "samo". Aby tego uniknąć, przy następnym
porządkowaniu dysku odznacz opcję "kompresuj pliki starsze niż..."

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]