Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 12 Oct 2010 - 14:47:06 MET DST

maxknowledge pisze:

> Jest jakiś tutioral dla osób takich jak ja? Tylko nie jakaś rozmowa na
> forum, potrzebuję tylko nagrać tę płytę.

Zrób tak:

1) zainstaluj system ponownie z ukrytej partycji (opcja recovery),

2) użyj Norton Ghosta i wypal sobie nośniki zawierające backup partycji
z OS-em.

3) usuń zawartość MBR dysku,

4) podziel dysk na 2 partycje podstawowe (OS, magazyn),

5) przywróć zbackupowany uprzednio OS,

6) usuń cały balast (triale, "uprzyjemniacze" producenta)

7) wykonaj ponowny backup

Pzdr, OMSON